0
Winkelwagen

Ruilen & Retourneren

Stap 1: Stop de producten, in de originele verpakking, samen met het retourformulier in de originele verzenddoos. Neem voor het retourformulier contact op met de klantenservice.

Stap 2: Noteer het retouradres op de doos. Neem voor het retouradres contact op met de klantenservice.

Stap 3: Lever de doos in bij een PostNL-locatie.

Stap 4: Bewaar de track & trace code.

– Gepersonaliseerde artikelen die volgens specificaties van de klant zijn gemaakt worden niet retour genomen.

– Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.

– Retouren aangemeld na de gestelde retourtermijn van 14 dagen worden niet retour genomen.

– Retourneren is voor eigen rekening.

– Zowel de kosten als het risico van verzenden is voor eigen rekening.

– Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief verpakkingen worden teruggestuurd i.c.m. een track & trace code.

– Indien de producten gebruikt of beschadigd zijn is Szia niet verplicht de producten retour te nemen.

– Niet-identificeerbare retourzendingen worden 1 week opgeslagen. De klant kan zich melden via de klantenservice. Wanneer er binnen 1 week geen contact opgenomen wordt, word het pakket via eigen administratie verwerkt.

– Een track & trace code is vereist om een onderzoek op te starten naar vermiste retouren. Dit is waarom Szia een track & trace verplicht stelt bij een retourzending.

– Szia draagt geen verantwoordelijkheid voor retourpakketten die zoekraken met de post.

– Klopt je bestelling niet? Neem contact op met de klantenservice, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op.

Bij Szia heb je altijd de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 werkdagen na de verzenddatum terug te sturen. Zorg ervoor dat de producten onbeschadigd, niet gebruikt en voorzien zijn van de originele verpakking/labels als je ze retourneert. Bewaar je retourbewijs totdat wij de retour hebben verwerkt.

Wij versturen altijd een mail wanneer we de retourzending ontvangen hebben. Hierna ontvang je een mail dat de retour verwerkt is. Dit kan 1 tot 3 werkdagen duren. Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag op de rekening teruggestort.

De retourkosten zijn altijd voor eigen rekening. Een retour, via PostNL, kan verstuurd worden vanaf €6,75.

Het is helaas niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen te retourneren.

Het is mogelijk om een (sale)product te retourneren. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.

Stuur een bericht naar de klantenservice om het retourformulier aan te vragen. Je ontvangt het formulier en het retouradres.

Het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen.

Is er een product kapot of ben je er ontevreden over? Neem dan contact op met de klantenservice. Stuur je ordernummer en een foto van het product op, dan kijken we samen naar een passende oplossing.